پکیج (بسته) آموزش طراحی چهره (پرتره)

سلام دوستان عزیز ، خیلی از دوستان درخواست یک بسته (پکیج ) آموزش چهره را داشتن ، که تمام تلاشم را گذاشتم تا اگر مطلبی در این خصوص میدانم را در این بسته بگنجانم .این بسته شامل دوازده ساعت آموزش است و تمرکز اصلی این آموزش روی طراحی چهره بر پایه مباحث آکادمیک طراحی میباشد . این دوره برای دوستانی تعریف شده است که قصد و هدف جدی در پیمودن مسیر تصویرسازی ، کانسپت آرت ، و یا ویژوال دولپمنت دیزاین را دارند . و تمامی دوستانی که تمایل برای پا گذاشتن توی مسیر آکادمیک هنر را دارند و قصد فعالیت در صنعت انیمیشن ، بازیهای رایانه ای و یا دنیای نقاشی و تصویر سازی را دارند .در این سری از آموزشها که در این وبسایت منتشر شده سعی کردم بسته ها به گونه ای باشد که هنرجو نیاز به آموزش مستقیم توسط مدرس را کمتر حس کند و خودش از پس طی کردن این مسیر بر بیاید . . نکته ای که خیلی از دوستان به آن اشاره داشتند , اینکه آیا این پکیج شامل طراحی از تمامی زوایای چهره میباشد یا خیر ؟ که باید بگویم بعله زوایایی مثل بالا و پایین و نیم رخ و تمام رخ و سه رخ چهره در این پکیج بررسی میشود .

ابزارهای مورد نیاز : اتود پنج دهم با نوک B2 – مداد رنگی قرمز – پاک کن -کاغذ سفید پرینت(تاکید میکنم کاغذ بافت دار و از این دفترهای آماده طراحی نباشد)

سرفصلها

  • آموزش فرمیک وحجمی جمجمه
  • آموزش ساده سازی تک تک اعضای چهره (چشم ، گوش ، بینی ، لبها …)
  • آنالیز فرم های چهره با اشکال هندسی و سطح بندی شده
  • بعد بخشیدن وساده سازی حجم کلی چهره
  • درک ساختار و تناسبات چهره

در ادامه چند تصویر از روند آنالیز و بررسی چهره در این بسته را میبینید . لطفا بعد از پرداخت لینکهای ارسالی را دانلود کنید چرا که بعد از بستن صفحه یا موکول کردن دانلود به بعد لینکها منقضی میشوند و امکان دانلود نیست .

تخفیف 19,500,000 ریال

6 Comments

  1. علی عسکری says:

    سلام علیکم
    در پکیج طراحی چهره آیا فقط به صورت سیاه و سفید آموزش میدید یا رنگی هم هست؟

    1. سلام . بصورت خطی پرتره بررسی میشه .با رنگ و خاکستری ها کاری نداریم توی پکیج

  2. سلام خسته نباشید
    گذروندن طراحی مقدماتی برای شروع این پکیج پیش نیاز و ضروریه یا لازم نیست؟

    1. بعله بایستی مراحل رو پشت سر هم طی کنید . 1 طراحی مقدماتی برای درک درست حجم . 2 طراحی فیگور و شناخت آناتومی 3 کاراکتر دیزاین

      1. سلام پکیج طراحی فیگور قبلاً بود نمیذارینش دیگه؟

        1. سلام مشغول آماده کردن یک پکیج کاملتر برای فیگور هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *