پکیج آموزش طراحی کاراکتر

توی این پکیج که شامل سی ساعت آموزش و تمرین است، تمام تلاشم این بوده که ماهیگیری رو آموزش بدم و نه ماهی دادن به هنرجو رو .در ابتدا باید بگم که پیش نیاز این پکیج ، دانش طراحی که شامل پرسپکتیو و آناتومی.

وقتی خودم در ابتدای راه بودم معمولا با بسته ها و کتابها و یا بهتره بگم منابعی روبرو میشدم که دائما از اینکه دماغ رو مثلا اگه گرد بکشیم کاراکترمون جذاب میشه حرف میزدن و همیشه برام سوال و جای ابهام بود که کاراکتر دیزاینرهای بزرگی که دوست دارم کارهاشونو آیا با همین سبک و سیاق مطالعه کردن؟ یا جریان دیگه ای هست پشت این داستان ، که با خوندن منابع و مصاحبه هاشون و تجربه کردن در این راستا متوجه شدم که اصلا اینطور نیست و مسیر و مسیرهای دیگه ای رو رفتن . سعی کردم برداشتم از صحبتهاشونو و تجارب خودم رو توی این پکیج بگنجونم .

سرفصلها

دیزاین چیست؟ و چطور به دنیای پیرامونمون نگاه کنیم ؟

طراحی حالت یا (gesture drawing) چه کمکی به دیزاین کاراکتر میکند ؟

سیلوئت کاراکتر چیست ؟

نگاه حجمی ساده شده به کاراکتر (low poly)

تخفیف 29,000,000 ریال

4 Comments

  1. سلام وقتتون بخیر
    این‌پکیج رو تهیه کنیم بعد درحین‌کار اگر سوال یا مشکلی پیش بیاد برامون میتونیم بپرسیم؟یا اینکه تکالیفمون رو ارسال کنیم شما ببینید نظر بدید؟

    1. سلام . نه متاسفانه پکیج این گزینه را ندارد .

      1. سلام وقتتون بخیر.دوره ی طراحی کاراکتر نیازمنده پیش زمینه ی طراحیمون در چه حدی باشه؟ و کاراکتر انسانی هم آموزش داده میشه در حالات و احساسات مختلف ؟

        1. سلام پرسپکتیو و آناتومی رو بایستی بدونید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *