رضاعباسی هستم تصویرساز و کانسپت آرتیست که ده ساله در این زمینه فعالیت میکنم . در پروژه های مختلف انیمیشن و تصویرسازی ( کتاب و مطبوعات و ویدیو گیم ) و هم چنین در حیطه ی آموزش فعالیت داشتم و دارم .
Reza Abbbasi is a freelance visual development artist currently residing in tehran.i’ve worked as a freelance character designer, illustrator, always striving to create characters and illustration full of life. i’ve alwayes pushed hard as an artist, always excited to take on the future project.
مرسی از ویدیو ها و توضیحات خوب همیشگیتون ???بله کاملا موافقم ، من خودم اولین بار که شروع کردم به سرچ کردن خیلی سردرگم شدم و هربار دقیقا عین گفته شما به این شاخه و اون شاخه پریدم اما کم کم با دنبال کردن پیج شما و چند ارتیست کاربلد دیگه فهمیدم من باید از اول و خیلی وقیق مفاهیم رو یاد بگیرم با کمک اساتید و دوره های خوب و بعد بتونم کم کم تو دوره های شما شرکت کنم . اگر واقعا کسی بخواد کار کنه باید از اول مفاهیم رو درست و اصولی یاد بگیره ، چون این مطالعات بعدها تو آثارش کاملا مشهوده و اینکه این راه رو نمیشه تنهایی رفت . حتما نیاز به راهنمایی خوب و درست داره تا واسش اتفاقات خوبی بیفته و من بی صبرانه منتظرم که مبانی رو طی کنم تا بتونم خیلی زود هنرجوی شما بشم ?♥️?
خوشحالم که مفید بوده . 🙂
قطع این مرحله بی همرهی خضر مکن
ظلمات است بترس از خطر گمراهی
?
🙂
مرسیی
سلام
مرسی ازتون
میشه یه ویدیو هم بذارید برای توضیح حوزه های تخصصی نقاشی دیجیتال؟چه حوزه های تخصثی ای داره؟
من برام سواله کسی که بخواد نقاشی دیجیتال کار کنه باید تو همه زمینه ها عالی باشه یا مثلا فقط یه حوزه باشه توی اون میتونه موفق باشه،مثلا بکراند چهره،فیگور و …
سلام . بعله حتما .
کیفور شدم از دیدن این ویدیو، چون برا خودمم هست این مسئله گاهی وقتا فکر میکنم باید انیمیشن کار کنم و تو استودیوهای انیمیشن فعالیت کنم ولی بعد چندروز نقد فلسفی سیاسی فلان منتقد هنری از تابلو کاراواجو رو میخونم و میگم نه من باید یه هنرمند رنگ و روغن بشم و یه اثری خلق کنم که تاثیر گذار باشه و منتقدها درموردش حرف بزنند و این نقاشی دیجیتالی یک ابتذال و دم و دستیه، با این ویدیو بهتر میتونم تصمیم بگیرم و تو مسیری که واقعا دوست دارم حرکت کنم و با اینکه میتونم کارهای دیگران در سبک ها ی مختلف را ببینم و لذت ببرم ولی مسیر خودمو عوض نکنم و با توهم و جو زدگی و هوا و هوس هی از این شاخه به اون شاخه نپرم، ممنون از اینکه تجربتونا به اشتراک گذاشتید
خیلی ممنون از کامنتتون 🙂
خیلی ممنون. دقیقا من هم قبل کلاس نمیدونستم که از کجا و چطور شروع کنم و همش به طور پراکنده تمرین میکردم. یکی از دلایلی هم که تو کلاس شرکت کردم همین بود همچنین من به یه نیروی انگیزشی نیاز داشتم چون بعد از یه مدت که روی یه مبحث کار میکردم کم کم دلسرد میشدم ولی شرکت توی کلاس اون حس رقابت و انگیزه و شروع کار از یه موضوع، و اصولی کار کردن و همچنین کم کم بهتر کردنش و پرش نداشتن به موضوع های دیگه رو به من داد.
مرسی کیانا 🙂
مرسی از توضیحات خوبتون?
نکته اول اینکه خیلی به من انگیزه داد چون منم تو ۲۶ سالگی شروع کردم نقاشی رو و همیشه حسرت اینو داشتم که چقدر دیر شروع کردم و کی قراره حرفهای بشم ولی به هرحال خوشحالم که شروع کردم.
نکته دوم اینکه کلاسهای آموزشی این اطمینان خاطر رو به آدم میدن که مطالب کامل و گام به گام آموزش داده میشه ولی توتوریالها معمولا انسجامی ندارند و پراکنده ارائه میشوند. من خودم اگه تو موضوع بهخصوصی ضعف داشته باشم از توتوریالها استفاده میکنم. ممنون ازاینکه تجربهتون رو بازگویی کردین?
مرسی از شما 🙂
سلام، ممنون از مطلب خوبتون
فکر کنم من خیلی دیر توی ۳۰سالگی فهمیدم که راهو اشتباه دارم میرم و باید اصولی طراحی رو یاد بگیرم! اونم به واسطه کلاس شما و استاد دیگه ای تازه متوجه شدم طراحی چه قوانینی داره، و حتی همون مدلای اغراق شده واسه تصویرسازی هم نیازمند دونستن طراحی اصولیه
ولی متاسفانه هنوز توی همون مرحله هستم که نمیدونم توی چه سبکی بهتره کار کنم و نگران از دست دادن زمان که نکنه دیر شده؟ واسه همین تمرکزم فعلا روی طراحیه و امیدوارم به نتیجه خوبی برسم
بازم ممنون که تجربیاتتون رو در اختیارمون میذارین
مرسی فرانک 🙂
ممنون از توضیحات خوبتون استاد.
جدا از بحث اینکه آموزش واقعا واجب و مفیده، من فکر میکنم شاید هر استادی این دغدغه رو نداشته باشه که به عنوان مربی که شما گفتید، به هنرجو کمک کنه برای پیدا کردن مسیر.
خیلی ممنون امیر جان 🙂
دقیقا در این مورد درست میگید. به نظرم شروع هنر واقعا به معلم نیاز داره حداقل توی اصول اولیه. من علاقمند بودم به هنر و برای دل خودم طراحی میکردم ولی سالها درجا زدم و خیلی هم جهتگیری مشخصی نداشتم تا اینکه بالاخره یه کلاس آناتومی و رنگ رفتم و از اون موقع بود که پیشرفتم سریع و محسوس شد و یه سری تصورات عجیب و استریوتایپ که از هنر داشتم هم از بین رفت تو ذهنم.
ممنون بابت نظرتون 🙂
با درود و سپاس فراوان از راهنمایی های بی نظیر تون و مسیر ذهنی جدیدی که برای هنرجویان ایجاد کردید. امکانش هست راهنمایی کنید که دوره آنلاین مثل دوره حضوری میتواند اثر بخش باشه با توجه به اینکه استاد گرامی کنار هنرجو نیست که نحوه حرکت دست و تمرین های هنرجو هارو از نظر درست انجام دادن تایید کنند؟
سلام حتما سعی میکنم راجع به این قضیه هم توضیح بدم .